שלבים פשוטים לשיפור חשיפות לאתר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email

חיפוש אתרים הוא מונח שכנראה לא שמעתם עליו, אם כי זו כנראה אחת הדרכים החשובות ביותר בהן מנועי החיפוש משתמשים כדי לעזור להם לקבוע מהו המיקוד של האתר שלכם.

ככה זה עובד.

מנועי החיפוש מחפשים רמזים למה עוסק האתר שלך. הם עושים זאת על ידי סריקת האתר שלך. המשמעות היא שהם יסתכלו על האתר שלך באופן כללי, הם יסתכלו על המילים בדף שלך, אילו כותרות ותמונות הם מכילים והם אפילו יסתכלו על הקישורים עצמם.

מנועי החיפוש לאחר מכן ידווחו על מנוע החיפוש עם התוצאות. לאחר מכן, מנוע החיפוש יחליט בהתאם לתוצאות אלה.

עכשיו, כאן זה הקסם של קידום אתרים טוב, מחקר מילות מפתח טוב וקופירייטינג טוב. אם אתה רוצה שמנועי החיפוש יעזרו לך לקבל תנועת חיפוש רלוונטית ביותר, עליך לעזור להם לקבוע על מה האתר שלך עוסק.

והנה השלב הראשון.

להלן דוגמה לצעד פשוט שתוכל לבצע היום כדי לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלך –

מנועי חיפוש מחפשים מילות מפתח מסוימות בתחילת דף. זה נקרא "אופטימיזציה בדף".

לדוגמה, נניח שהאתר שלך עוסק ב"אמצעי תחבורה". כדי לסייע למנועי החיפוש לקבוע את נושא הדף שלך, תכלול את המונח בכותרת העמוד שלך ובפסקת הפתיחה שלך.

תוכל גם לכלול את המונח בגוף הטקסט שלך – בין המאמרים המוגדרים ללא הגדרה, וכן, אפילו בהערות השוליים שלך – כל עוד אתה משתמש בתגי ה- HTML המתאימים.

אם אתה רוצה לברר כיצד אתה מדרג במונח מסוים, נסה להשתמש במפעיל החיפוש של גוגל כדי לראות היכן האתר שלך מופיע בסולם.

לעתים קרובות קל למצוא את מונחי החיפוש הנכונים. אך עדיין עליך להתאמץ בבחירת מילות המפתח שלך.

מילות המפתח חשובות מכיוון שמנועי החיפוש משתמשים בהן כדי לסייע להם לקבוע הן את הנושא והן את מונח החיפוש הספציפי.

כשזה מגיע לשיפור תוצאות החיפוש של האתר שלך, אל תשכח להתחשב בשוק שלך.

ככל שהשוק רחב יותר, כך קהל החיפוש כללי יותר, שאילתת החיפוש יותר ספציפית – וקל לך ללכוד מבקרים שמחפשים את המוצרים או השירותים שלך.

לדוגמה, לשוק רחב מאוד יהיו מאות מיליוני תוצאות. זה בגלל שיש כל כך הרבה אתרים בקטגוריה הרחבה.

לשוק ממוקד יותר תהיה הרבה פחות טראפיק. Gigants בתוצאות החיפוש.

הבנת היסודות של מנועי החיפוש פשוט פירושה שתוכל להכין את האתר שלך לדירוג הטוב ביותר האפשרי.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לקרוא את קורס הסמכת אופטימיזציה למנועי חיפוש. ניתן למצוא זאת בקלות ברשת מכיוון שהיא מופיעה בראש פרויקטים רבים של אופטימיזציה למנועי חיפוש במשך שנים רבות. פשוט גוגל את הביטוי.

לאחר שמצאת קורס הכשרה, הקדש זמן לקריאת המידע. ספרייה טובה של משאבים היא החבר הכי טוב שלך כשאתה מתחיל.

קורס הסמכה לאופטימיזציה למנועי חיפוש יראה לך בדיוק מה לעשות, וחשוב מכך, בדיוק מה לא לעשות. אנשים רבים טועים בניסיון לעשות יותר מדי.

אין לשים COPY ולשחזר את התוכן מאתר אחד. זה חייב להיות ייחודי ומקורי. שימוש בתכנים מאתרים אחרים הופך את המידע באתר לאתר טרי.

שאל את החברות במי הן משתמשות. אל תפחדו לבקש רשימה של "הסוכנים" האהובים עליהם.

 אתרי חברות עם מספר גבוה של חברים פעילים. כל מי שנרשם לאתרים אלה אומר למנועי החיפוש שהם חברים פעילים. מנועי החיפוש לוקחים זאת בחשבון בעת ​​דירוג אתרים.

אם אתה משתמש במילות מפתח שאין להן כל קשר לאתר שלך, מנועי החיפוש יתעלמו מהן. ככל שמילות המפתח הספציפיות והרלוונטיות יותר כך תקבלו יותר תנועה ומכירות.

קדם את האתר שלך בכל הזדמנות. אם אתה משתמש בבלוג (שמומלץ), השתמש בבלוג כדי להכניס את האתר והמוצרים למסגרת נפשית חברתית יותר. הגיבו על בלוגים אחרים בנוגע למוצר או לשירות.

פרסם בפורומים הרלוונטיים לאתר שלך. לא משנה על מה האתר שלך עוסק, יש שם פורומים העוסקים בנושא. הירשם והתחל לפרסם.

גייס כמה "שותפים בתעשייה". אתה מכיר את העסק שלך יותר טוב מכל אחד אחר, אז למה שלא תשתף אותו איתו? בחר כמה עסקים המהווים מקור מידע ופרסם מידע באתרים אלה.

פרסם את האתר שלך בכל הזדמנות. אם אינך בעמוד התוצאות הראשון, לא רק שאיבדת לקוחות, אלא גם איבדת הכנסה פוטנציאלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים