שליטה באומנות הקידום – יצירת תנועת אתרים בחינם

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

יצירת תנועה היא המיומנות שעליכם ללמוד לשלוט בה כדי להגיע לכל מקום בג'ונגל השיווק באינטרנט. באותו מובן שאם לא היו מלמדים אותך איך להעביר תנועה לאתר שלך, האם היית יודע איך לספק את הלקוחות שלך? חסר הגה בלחימה מנוקדת במרוץ החולדות? כן …

אם אין לך תנועה, אתה לא יכול להצליח ולהרוויח כסף באינטרנט. הטווח הארוך ביותר של זמן באינטרנט היה חדש בתחום השיווק באינטרנט … ולעתים רחוקות אני מצליח בהצלחה בין לילה. עליך ללמוד את הכישורים והטכניקות שיראו לך הצלחה, אבל אני חייב להודות שזה לא כל כך קשה א! יודע למה אני מתכוון? זו מילה אחת, תנועה.

במאמר זה תמצא תוכן שעשוי להדריך אותך בכמה דרכים לייצר תנועה לאתר שלך.

  1. תוכן

זהו המפתח העיקרי ביותר שעליו לעבור כדי להשיג תשומת לב ומשיכה. אני רוצה למשוך את כולם להכשרת מיומנויות שאני עושה כרגע על ידי כתיבת מאמרים והגשתם בחינם לספריות מאמרים שונות. שם תלמד כיצד להשיג את המאמרים שלך ביעילות במיקומים המובילים בגוגל.

  1. מחקר מילות מפתח

עכשיו אני לא מתכוון לכסות שוב ושוב על מילות מפתח וכיצד להשתמש בהן לטובתך. אני כאן כדי ללמד אותך כיצד לבצע מחקר מילות מפתח וכיצד להשתמש בה ליצירת תנועה. כן, פיזי קל.

אתה יכול פשוט להקליד ביטוי מילת מפתח בנפח גבוה שמושך נפח חיפוש וקריטריונים. בקר בכלי מילות המפתח החיצוניות של Google ומיין את החיפושים שבוצעו בחודש הקודם. כלי זה יראה לך נפחי חיפוש עבור מונחי חיפוש מסוימים. תסתכלו מחדש על כל אחת מהתוצאות. אני מציע לתת תשומת לב מיוחדת ל"מדויק "," ביטוי "ו"קיצור".

לאחר מכן, מדובר בכתיבת ביטויי מילות המפתח היעילים ביותר שתוכלו להמציא. עליך להשתמש במילות מפתח תחרותיות ובלתי נדירות כדי לאפשר ולהניע תנועה לאתר שלך.

כעת, גלה כיצד המקצוענים מייצרים מילות מפתח אלה ועושים זאת בדרך הנכונה. למה להמציא את הגלגל מחדש כשלא צריך?

המפתח להצלחה הוא לא לחקור מוצרים, לפתח מוצר ולשלם הון תמורת אתר מעצבים מהודר כדי לשווק אותו, המפתח הוא למצוא מילות מפתח שפג תוקפן ו"אגד אותן "עם אתר רווחי עם מוצרים.

אתה רואה שתמצא עסקאות חבילות משתלמות לאחר חקירה קצרה על קבוצות מילות מפתח רווחיות וביטויי מילות מפתח.

אתה ממיין את מילות המפתח האלה בגיליון אלקטרוני, ואז זה עובר ברשימה במוחך לזהות נישה של מוצר ואתר ואז לבחור את ביטוי מילת המפתח הטוב ביותר ישירות מתוכו.

כעת אתה מגדיר את התהליך ויוצר חבילת מילות מפתח לאתר שלך.

2  טכניקות שיפור בתנועה

שיפור תוך כדי תנועה היא המיומנות שעליך ללמוד לשלוט בה כדי לייצר תנועה.

אתם אולי תוהים היכן אני מוצא את התעבורה. אין עלויות נסתרות, אין הונאות, אין דואר זבל, הכל עניין של משיכת אנשים לאתר שלך, ובכך להביא הכנסה מהקלקה מהמחשב האישי שלהם.

להלן אפרט כמה טכניקות נהיגה לתנועה שעובדות:

1. הגשת Ezine

הגשת מדריכי eZine לאתרי ezines שונים יכולה להניב לך את התנועה שהרגשת שהיא נחוצה לאתר שלך.

ביליתי את עשרת השבועות הראשונים בשיטה זו. עד כה זה גרם לי לתנועה רבה לאתר שלי. הוספתי דף באופן די אורגני.

בנוסף, הרישום מהיר במיוחד.

אני מקדם זאת על ידי עשיית שני דברים חינמיים והכרחיים לכל קמפיין שיווק דיגיטלי... שליחת אתרים שלי לטעינת אתרים בחינם ברשת.

*אני שולח את האתרים שלי למדריכי ezine בחינם ברשת, לא רק לאתר שלי.

* ככל שאגדל ומתחיל לבנות את הידע שלי על יצירת לידים, אוסיף גם את אתרי למדריכים מקוונים בתשלום מקוונים. זה יזרז את תהליך קבלת התנועה לאתר שלך.

כל תהליך ההגשה לכל אחת מהספריות יכול לקחת זמן מה. זה שווה ואני אגיש לספריות ezine באופן שגרתי כדי לצמצם את זמן המחקר למינימום.

זה ימשוך אנשים לאתר שלך ותגרום לתנועה לזרום לאתר שלך במהירות.

2. בלוגים

בלוגים היא דרך מצוינת להביא תנועה לאתר שלך. הכנס את האנשים ושמור אותם לחזור לעוד.

זו באמת דרך מהירה ופשוטה להביא אנשים לאתר שלך.

 נקודות בולטות של בלוג:

* עליך לצרוח למבקרים שלך, "בוא והצטרף אליי לאתר שלי." אני מתכוון לזה. הנוכחות המקוונת החדשה שלך צריכה להיות כל כך טובה שהחברים החדשים שלך רוצים להיות חלק שחוזרים שוב ושוב.

* יש נוכחות באתר הדומה למה שתכתוב עליו בלוג. זה יעזור לך לקדם את הבלוג שלך ביעילות הרבה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

ללמוד באוניברסיטאות המובילות בעולם בעשירית המחיר האקדמיה החדשה שתביא את הרווארד ואת MIT עד אליכם

היא אקדמיה דיגיטלית חדשה עם זיכיון רשמי ובלעדי ללימודי הקורסים היוקרתיים ממוסדות הלימוד המובילים בעולם, בתרגום לעברית, בהתאמה לסטודנט הישראלי ובמחיר שבחו״ל יכולים רק לחלום

קרא עוד
יוצרים תוכן בטכנולוגיה מתקדמת: כל מה שצריך לדעת על הפקת סרטוני תלת ממד לארגונים וחברות

כיום ברור לכולם שהמדיה הדיגיטלית, האינטרנט ובעיקר הטלפונים החכמים של הצרכנים, הם הדרך העיקרית והחשובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלנו ולספק מידע חשוב בנוגע לשירות

קרא עוד