שלבים ליצירת אתר מותאם לקידום אורגני במנועי החיפוש

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

הדבר הגדול להביא תנועה לאתר שלך ממנועי החיפוש הוא שאתה יכול ליצור אתר אטרקטיבי לקהל המיועד שלך, כמו גם לתת לו בדיוק מה שהם רוצים. כדי לעזור לך לגרום לאתר שלך להיראות אטרקטיבי ושימושי ככל האפשר, להלן חמישה שלבים פשוטים ליצירת אתר SEO.

שלב 1: קבע את הנושאים העיקריים ואת מילות המפתח שלך

זה תמיד החלק הקל. אתה מכיר את ההזדמנות העסקית/עסקית שלך. זה השלב שבו אתה יכול לשחק קצת. אתה רוצה לחשוב על תחומי העניין של הלקוח המיועד שלך ועל אילו נושאים הם יכולים לחפש באינטרנט. תוכל לגלות שווקים באמצעות כלי מילות המפתח של Google וכלי Wordtracker בחינם. אלה יתנו לך רעיונות למילות מפתח ומספר החיפושים היומיים המבוצעים אחר מילות מפתח ספציפיות.

באופן אידיאלי יהיו לך מספר מילות מפתח וכמה נושאים שנועדו למשוך את הקהל המיועד שלך. לדוגמה, אם אתה מאמן שיווק דיגטלי, ייתכן שיהיו לך מילות מפתח כמו "מאמן שיווק דיגטלי", "יזם שיווקי" ו"סמארטפונים מהירים ".

שלב 2: בחר שמות דומיינים ומילות מפתח

שם הדומיין שלך צריך לכלול את מילות המפתח העיקריות שלך. לדוגמה, אתר המאמן לשיווק ברשת צריך להיות זמין כ /network-building-coach.com. דף הבית שלך לא יהיה אחת התוצאות אם תבחר את מילת המפתח "שיווק דיגטלי". רק שם הדומיין שלך יופיע בחיפוש אם תלחץ על מילת המפתח "שיווק דיגיטלי". הקפד לבחור מילים שאנשים ירצו לבקר בהן.

אותו דבר עובד עבור מילות המפתח שלך. באמצעות אותה דוגמה כמו במספר 1, תוכל להיות מילת מפתח כמו "סמארטפונים מהירים" כמילת המפתח שלך. אז שם הדומיין שלך יהיה [http: //www.quick smartphones.com] או אולי "סמארטפונים תואמים אש" או "סמארטפון אמין".

שלב 3: צור את האתר שלך

עיצוב אתרים כולל יצירת דף עם כותרת אחת אחת וכותרת משנה אחת בכל דף. אם יש לך בלוג, השתמש באתר שלך להדרכה. זה ישמש כדף הרכזת שלך. זה יהיה הדף שבו יהיה לך מידע על העסק שלך. כאן תוכל לרשום את המוצרים או השירותים שלך. הקפד לכלול את מילת המפתח שאליה אתה מייעל את דף האינטרנט שלך. אתה יכול לכלול את המילה SEO בכותרת המשנה של האתר שלך והיא תעניק לך אופטימיזציה טובה לדף שלך.

שלב 4: צור את השירותים שלך

צור דף עם כותרת אחת אחת וכותרת משנה אחת בכל דף. שוב, הבלוג שלך ישמש כדף הרכזת שלך. זה יהיה הדף שבו יהיה לך מידע על העסק שלך. כאן תוכל לרשום את המוצרים או השירותים שלך. הקפד לכלול את מילת המפתח שאליה אתה מייעל את דף האינטרנט שלך.

שלב 5: צור דף עשה את זה מודגש

צור את מילת המפתח שלך במשפט הראשון של הדף שלך או בפסקה הראשונה שלך אם אתה בבלוג. זה יגרום למילת המפתח שלך להתבלט. רק אל תעשה אותו דבר בכל הדף ותן לתוכן שלך להיראות טבעי.

שלב 6: צור יומן פינג

 

הוסף לבלוג שלך שירות פינג בחינם כדי שמנועי החיפוש יוכלו לדעת מתי יש לך תוכן חדש. שירותי פינג הם בחינם והם עושים את העבודה עבורך.

שלב 7: צור חשבון מדיה חברתית

מדיה חברתית היא הדרך הטובה ביותר להוציא את הבשורה על הבלוג החדש שלך. זה יביא יותר תנועה לאתר שלך ויאפשר לך להגיע ליותר מהקהל שלך. אתה יכול לעשות פייסבוק כמו האתר שלנו או שאתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר.

שלב 8: עקוב אחר האתר שלך ושמור עליו

הדרך היחידה לדעת מה שווה האתר שלך היא מעקב אחר האתר שלך. אם אתה אף פעם לא עוקב אחר האתר שלך, בוודאי שלא יהיה לך מושג כמה האתר שלך שווה. אני מציע להירשם ל- Google Analytics כדי לבצע ניטור יומי של האתר שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

ללמוד באוניברסיטאות המובילות בעולם בעשירית המחיר האקדמיה החדשה שתביא את הרווארד ואת MIT עד אליכם

היא אקדמיה דיגיטלית חדשה עם זיכיון רשמי ובלעדי ללימודי הקורסים היוקרתיים ממוסדות הלימוד המובילים בעולם, בתרגום לעברית, בהתאמה לסטודנט הישראלי ובמחיר שבחו״ל יכולים רק לחלום

קרא עוד
יוצרים תוכן בטכנולוגיה מתקדמת: כל מה שצריך לדעת על הפקת סרטוני תלת ממד לארגונים וחברות

כיום ברור לכולם שהמדיה הדיגיטלית, האינטרנט ובעיקר הטלפונים החכמים של הצרכנים, הם הדרך העיקרית והחשובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלנו ולספק מידע חשוב בנוגע לשירות

קרא עוד