ללמוד באוניברסיטאות המובילות בעולם בעשירית המחיר האקדמיה החדשה שתביא את הרווארד ואת MIT עד אליכם

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

היא אקדמיה דיגיטלית חדשה עם זיכיון רשמי ובלעדי ללימודי הקורסים היוקרתיים ממוסדות הלימוד המובילים בעולם, בתרגום לעברית, בהתאמה לסטודנט הישראלי ובמחיר שבחו״ל יכולים רק לחלום עליו

לימודים בחו״ל הם חלום של סטודנטים ישראלים לא מעטים. תוכן הלימוד האיכותי והמקצועי, המרצים המעולים, הגישה הפדגוגית המתקדמת והניחוח היוקרתי הם בהחלט משהו לשאוף אליו בדרך להצלחה. אבל כדי להגשים את החלום, צריך בדרך כלל להתגבר על לא מעט מכשולים בדרך, כמו מחסום השפה, מימון השהייה והמחייה וכמובן מימון הלימודים עצמם, שעלולים להגיע לסכומים אסטרונומיים. עכשיו יש מי שרוצה לשנות את המצב ולעזור לכם להוריד את החסמים. הכירו את האקדמיה הדיגיטלית החדשה שמביאה את חו״ל לישראל.

Success College  היא מיזם אקדמי חדש ומסקרן שנולד משיתוף פעולה בין אנשי אקדמיה ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם, ופועל להנגיש לסטודנט הישראלי את חומר הלימוד האיכותי והמתקדם בעולם. בזכות זיכיון רשמי ובלעדי מאוניברסיטאות מובילות מהעולם כמו הרווארד, MIT, ברקלי, פרינסטון, קולומביה, וושינגטון, סטנפורד, מישיגן ועוד, היא מציעה את הקורסים המקוריים והיוקרתיים שלהן, מתורגמים לעברית, ומותאמים במיוחד לסטודנט הישראלי ולסביבת הלימודים שלו. יחד עם תמיכה מלאה ורשמית של מיטב המרצים ואנשי המקצוע, אפשר למעשה לוותר על הדרכון ולהתחיל ללמוד בחו״ל – מהבית!

ללמוד בפחות  מעשירית המחיר

ב-Success College  חוסכים עבורכם לא רק את מחיר הטיסות, הלינה, השהות והמחייה, אלא גם מבטיחים לחסוך במחיר הלימודים עצמם. שנת לימודים בהרווארד או ב- MIT שעולה לסטודנט האמריקאי הממוצע כמאה אלף דולר, מונגשת כעת לסטודנט הישראלי עם מסלול בינתחומי של מנהל עסקים ותחום   ליבה מקצועי, כולל עשרות קורסים מהאוניברסיטאות מחו"ל  בעלות של פחות מעשרת אלפים דולר בלבד. מה ששמעתם!!. חומר לימוד מגוון ואיכותי בתחומי ההייטק, הקריפטו, הנדל״ן, הפיננסים ושוק ההון, מקצועות העיצוב, המדיה, השיווק והפרסום ועוד, מחכה לכם כעת תחת מאות קורסים מגוונים לבחירה, ובמחיר כולל שבארה״ב היו שמחים מאוד לראות.

במסגרת לימודים דיגיטליים מרחוק, מציעה האקדמיה החדשה אפשרות ללמוד בכל זמן ומכל מקום שנח ומתאים לכם. זה יכול להיות מהבית בשעות הפנאי לצד עבודה במשרה מלאה, מבית הקפה החביב עליכם בעיר או אפילו בזמן חופשה. כל הקורסים מגיעים אל המסך שלכם, באיכות שידור מקסימלית ועם שליטה מלאה בזמן ובקצב הלימוד. תוכלו להתעכב על נושאים שתרצו לחדד, לדלג על חומר שאתם מכירים ולהחליט בכמה זמן ייקח לכם לסיים את הקורסים ואת המסלול כולו.

תמיכה מקצועית מלאה

תחת ההתאמה של החומר הנלמד לסטודנט המקומי, מבטיחים באקדמיה גם תמיכה מלאה ומענה מקצועי חמישה ימים בשבוע בעברית, אנגלית וערבית. צוות מרצים ואנשי מקצוע מובילים יספקו לכם תשובה לכל שאלה, בנוסף לאיזור אישי עם כל הקורסים הרשומים, מערכי שיעור, ציונים, שאלות ותשובות נפוצות, תמיכה טכנית ומקצועית, רשת חברתית של סטודנטים נוספים להתייעצות ודיון, ואפילו מחלקת השמה שתעזור בשאלות קריירה עתידית ובהכוונה אל עבר המקצוע הנחשק.

Success College היא מוסד לימודי שמוכר רשמית על ידי משרד החינוך ןנמצא במסלול הירוק  ומשרד הביטחון, ומחזיקה גם בתו תקן איכות בינלאומי iso9001 שמבטיח לבוגרים שלה ראש שקט. בסיום הלימודים הם יזכו בשתי תעודות סיום: אחת רשמית ומקיפה של האקדמיה, לצד תעודה שנייה ויוקרתית מהאוניברסיטה בחו״ל שאליה הם השתייכו. עם שתי ציפורים ביד ועם כל הכלים והידע הנדרשים להתקדמות מהירה בשוק העבודה העכשווי, הם יוכלו לצאת לדרך חדשה בקריירה מצליחה. ובכן, מסתבר שכן – לפעמים חלומות מתגשמים.

קרדיט תמונה FREEPIK

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

ללמוד באוניברסיטאות המובילות בעולם בעשירית המחיר האקדמיה החדשה שתביא את הרווארד ואת MIT עד אליכם

היא אקדמיה דיגיטלית חדשה עם זיכיון רשמי ובלעדי ללימודי הקורסים היוקרתיים ממוסדות הלימוד המובילים בעולם, בתרגום לעברית, בהתאמה לסטודנט הישראלי ובמחיר שבחו״ל יכולים רק לחלום

קרא עוד
יוצרים תוכן בטכנולוגיה מתקדמת: כל מה שצריך לדעת על הפקת סרטוני תלת ממד לארגונים וחברות

כיום ברור לכולם שהמדיה הדיגיטלית, האינטרנט ובעיקר הטלפונים החכמים של הצרכנים, הם הדרך העיקרית והחשובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלנו ולספק מידע חשוב בנוגע לשירות

קרא עוד