שלושת הטיפים המובילים לאופטימיזציה באתר

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email

למרות קישור אחורי ואופטימיזציה מחוץ לאתר עולים בהרבה על העוצמה של אופטימיזציה בדף, עדיין יש לה מקום בכל קמפיין אופטימיזציה מחוץ לאתר ובאתר. אופטימיזציה באתר היא די קלה לביצוע, אך לזמן מה היה החלק היחיד באתר שאפשר להתמקד בו. היום זה כבר לא משנה.

אבל אם אופטימיזציה באתר חשובה לך, להלן שלושת הטיפים המובילים שלי ל קידום אתרים קידום אתרים והפיכת אופטימיזציה באתר למיטבית:

מילת מפתח בשם הדומיין

זו הייתה שיטה מצוינת להשיג תנועה לפני כמה שנים, אך כיום משקל הקישורים הנכנסים עולה בהרבה על משמעות מילת המפתח בשם הדומיין. אם אתה רוצה לדרג עבור מילת מפתח, יהיה עליך לבנות קישורים למילת המפתח הזו.

אם אתה עדיין לא נמצא במיקומים המובילים של מילת המפתח שלך, נצל את שדה כותרת הדף. מילת המפתח שלך צריכה להיות בכותרת הדף, עם מילות המפתח החשובות ביותר לקראת ההתחלה.

מילת מפתח בכותרות

כותרת הדף היא רק אחד הגורמים שיחזיקו מנועי החיפוש. הם יסתכלו על המשפטים הראשונים של הדף, ועדיין יש להשתמש במילת המפתח במשפטים אלה. כל עוד אתה לא חורג ומכניס את מילת המפתח בכל משפט, אתה אמור להיות בסדר.

מה הדבר הגדול לגבי תגי H1?

התיאוריה מאחורי אופטימיזציה באתר היא לסייע למנועי החיפוש להבין את מילת המפתח שהדף מותאם לה באמצעות תג H1. תג H1 הוא מה שאתה לוחץ עליו כשאתה פותח אתר. מנועי החיפוש מחליפים את תג H1 המקורי של האתר שלך אם אינך מגדיר את הדף עם תג H1. אין הגבלה על מספר הפעמים שבהן תוכל להשתמש בתג H1 באתר שלך, אך ייתכן שתרצה לשמור על סגנון וגופן פשוט ככל האפשר. אתה יכול להשתמש ב- CSS כדי לתפעל את המראה והתחושה של תג H1.

מה לגבי אופטימיזציה מחוץ לדף?

אופטימיזציה מחוץ לדף היא כנראה הגורם החשוב ביותר לאופטימיזציה מחוץ לדף הוא קישורים. אם יש לך מיליון קישורים לאתר שלך, זה לא אומר הרבה אם הם לא רלוונטיים. עם זאת, אם יש לך עשרים קישורים רלוונטיים המפנים לאתר שלך, זה יעניק לך דירוג הרבה יותר גבוה מאשר אם היו לך כל כך הרבה קישורים שמגיעים מקישורים שלא היו רלוונטיים.

הדבר שאתה צריך להיזהר ממנו בבניית קישורים הוא שאתה לא בונה קישורים לאתר שלך. אם תעשה זאת, מנועי החיפוש יחשבו שאתה מנסה לתמרן את הדירוג שלהם והם יענישו את האתר שלך על כך. זה בהחלט אפשרי שאתה יכול להיות מדורג עוד לפני שהאתר שלך יזכה לדירוג! כך תוכל לדירוג האתר שלך לפני דירוג המתחרים שלך.

הסוד לדירוג גבוה במנועי חיפוש

הדבר היחיד שעושה את ההבדל בין דירוג האתר שלך בעמוד הראשון לדף האחורי הוא אופטימיזציה שלך בדף. עליך להיות בעל אופטימיזציה טובה בדף הכוללת את מילות המפתח שלך במילות המפתח שלך, עיצוב נכון של מילות המפתח שלך (המספר הנכון של מילים ואותיות גדולות), צפיפות נכונה של מילות המפתח ומילות המפתח שלך בכתובת האתר שלך. בנוסף, אם השתמשת בסימניות חברתיות, שיווק מאמרים, בלוגים ומיקור חוץ, עליך להמשיך לעשות זאת.

אופטימיזציה מחוץ לדף כוללת אתרים אחרים המקשרים לאתר שלך. תחשוב על זה כמו תחרות פופולריות. כל קישור לאתר שלך הוא בעצם אומר, "כן האתר הזה רלוונטי לחיפוש שלי וצריך לשים אותו באתר שלי". למרות שלרוב נראה כי לא תקבל הרבה תוצאות משיטה זו, אך היא יכולה למעשה לסייע לדירוג שלך. קבל יותר קישורים ותעלה לפסגה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

ללמוד באוניברסיטאות המובילות בעולם בעשירית המחיר האקדמיה החדשה שתביא את הרווארד ואת MIT עד אליכם

היא אקדמיה דיגיטלית חדשה עם זיכיון רשמי ובלעדי ללימודי הקורסים היוקרתיים ממוסדות הלימוד המובילים בעולם, בתרגום לעברית, בהתאמה לסטודנט הישראלי ובמחיר שבחו״ל יכולים רק לחלום

קרא עוד
יוצרים תוכן בטכנולוגיה מתקדמת: כל מה שצריך לדעת על הפקת סרטוני תלת ממד לארגונים וחברות

כיום ברור לכולם שהמדיה הדיגיטלית, האינטרנט ובעיקר הטלפונים החכמים של הצרכנים, הם הדרך העיקרית והחשובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלנו ולספק מידע חשוב בנוגע לשירות

קרא עוד